menu 2

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

čtvrtek 27. dubna 2017

Fear of Duty: HAPPY HOUR





Letní airsoftová mise klubu Restart Airsoft Team (RAT), spřátelených týmů a jednotlivců. Pokračování scénáře z roku 2016. V minulé letní misi získala jednotka RAT vakcínu, která je jedinou záchranou pro zbylé lidstvo. Oklamal je však agent „Tech – DNA – corporate“, který jim lék po skončení jejich mise vyfoukl. RAT dostali echo kam byla vakcína odvezena. Musí se teď infiltrovat do budovy „Tech-DNA-corporate“ (hraje ji jiný tým) a vakcínu opět získat. A možná nebudou jediní, kdo má o vakcínu zájem...

Termín: 24.(od 19h) - 27. 8. 2017, v nutných případech lze až od soboty (v 9:00 připraven ke hře)

a také zde: https://www.facebook.com/events/1431301176914607/

Přihlášky do 30.6.. Při platbě zálohy do 30.6. cena akce 270 Kč, při pozdější platbě cena akce 350 Kč.



Pravidla hry:

Ve hře budou dva týmy, které budou mít svoji základu v území. Tu budou muset bránit a plnit úkoly. Ze štábu bude řízen průběh hry (cca 3 lidi - Aleš, David, Lukáš,) jednak pomocí SMS zprávy velitelům týmů a nebo skrze obálky s úkoly. Štábem bude stan u civilizace, kde bude možné ubytování v případě vyčerpání, nemoci nebo zranění. Ve štábu bude možné dobití baterek do zbraní (bude-li technicky možné, tak ze sítě, pokud ne, tak z agregátu) a doplnění vody. Doplnění vody bude možné i při některých misích a z pramenů v krajině.

Kdo nezná, at si pozorně přečte pravidla Airsoftu týmu RAT. Budou platit i pro hru "FEAR OF DUTY" ----->> pravidla zde 



Scénář hry:

Hra je pokračováním scénáře hry z roku 2016. Jednotka R.A.T. v ní získala vakcínu, která je jedinou záchranou pro zbylé lidstvo. Oklamal je však agent „Tech – DNA –corporate“, který jim lék po skončení jejich mise vyfoukl.
Letos bude hra pokračovat ve dvou stranách: Tým posledního odporu lidstva s názvem „Resistance“ dostal echo, kam byla vakcína odvezena, a má se infiltrovat do budovy „Tech-DNA-corporate“ a vakcínu opět získat. Tech-DNA-corporate má ovšem s vakcínou své vlastní plány.


Herní prvky: 

ZÁTKY
 
Zátky jsou jako symbol skalpů.
Každý žijící hráč má u sebe alespoň jednu zátku. Při zásahu hráče se čeká 1 minut na medika, hráč je zraněný a může volat o pomoc, ale nesmí se sám pohybovat. Během této doby ho může ošetřit medik, ale také k němu může doběhnout nepřátelský hráč a zajistit ho – sebere mu zátky a hráč je okamžitě mrtev. Zajištěný hráč odevzdává všechny víčka, která má u sebe.
Zátky lze schovávat a předávat ostatním hráčům. Schování se nemyslí ve výstroji hráče, kterou má při sobě – všechny tyto zátky se musí předat při zajištění. Nelze schovávat zátky po zásahu. Nalezené zátky si lze přivlastnit. Zátky lze měnit za peníze v určeném poměru u obchodníka.

 

OBVAZY
Používají je jen medici nebo hráči k tomu určení. Ošetřit lze vždy jen jednou. Druhý zásah do už obvázaného hráče je pro něj smrt.
 

STŘELBA DÁVKAMI
Dá se koupit u obchodníka, nálepka na zásobník. Po vystřílení zásobníku se nálepka odebírá a pokračuje se dál podle pravidel.
 

ZAJATEC
Zajatce bere jen osoba k tomu ve hře určená. Zajatce lze zajmout dotykem, nebo se pro to používá speciální zbraň „paralyzátor“. Osoba jím zasažená je omráčená na 5 min. Po doteku musí spolupracovat s tím, kdo jí zajal.
Pravidla pro „paralyzátor“:
Paralyzátor dostřelí max cca 5m. Na tak krátkou vzdálenost nestřílíme z airsoftových zbraní, ale říkáme „MÁŠ“. V tomto případě ale slovíčko neplatí. Buď si odstoupíte tak, abyste mohl použít zbraň (alespoň sekundárku). Nebo pokud po vás vystřelí z „paralyzátoru“ a netrefí se, můžete na útočníka ukázat prstem a říct „MÁŠ“. To samé po výstřelu z paralyzátoru může udělat i protihráč s „paralyzátorem“. Platí, kdo bude rychlejší.
Pokud se podaří někoho zajmout (bez násilí). Můžou se mu položit 3 otázky a jedna odpověď musí být pravdivá. Před kladením otázek ale může zajatec použít „vyproštovací básničku“. Zajatec se musí propustit, pokud bezchybně řekne vyprošťovací básničku (bude rozdána před začátkem hry). Po propuštěném zajatci se nesmí střílet, dokud je na dohled. To platí i pro zajatce.
Zajatce lze zadržovat maximálně na 1 hod. Musí ho někdo hlídat. Zajatec se nesmí sám osvobodit. Od toho měl umět básničku (je to kvůli bezpečnosti, aby někde při zběsilém útěku nezakopl a nezranil se). Zajatec si nechá svoji výstroj u sebe a nepoužívá ji. Vysvobodit ho může jen jeho tým.
Zajatce lze prodat za hodně dobrou cenu u obchodníka. Nebo popravit, nesmí se zadržovat déle než 1 hodinu. Nikdo se nesmí sám zabít, pokud dojde k obklíčení. Zajat muže být dotekem nebo zasazením speciální střelou. Můžete mu vzít peníze (herní) a herní občanku. Víčko mu lze vzít, jen pokud je zabit.

 

PENÍZE
Získávají se za víčka, za předměty, za zajatce. Penězi se nakupuje u obchodníka.


OBČANKY

Slouží k přístupu do „TECH zóny“. Může je kontrolovat pouze „Inkvizitor“.
Získat se dají od obchodníka, v úkolech, nebo od zajatce.
Obchodník dělá padělky různé kvality, podle toho, jak kdo připlatí.
Pokud je padělek dokonalý, Inkvizitor špeha neodhalí (k tomu slouží úkoly pro Inkvizitora, kde získává lepší technologii pro odhalení padělků).
Občanky mají různé „levely“ - tzn:
„Mám občanku s levelem 1 a potkám Inkvizitora s občankou s levelem 2. Má větší level, může mě zatknout. Potká se level 2 a level 2 (nebo má Inkvizitor menší), bez řečí mě pouští.
 

Vojáci TECH nesmí zadržovat lidi s kartami a volat inkvizitora, ani na ně upozorňovat.
Můžou reagovat jen na ty, kteří mají u sebe viditelně zbraň. Takového hráče můžou zastřelit a vyvolat poplach.
Červená občanka: základní, slouží jen k pohybu po nepřátelské základně. Nemůže do budov.Žlutá: přístup k budovám.Zelená: přístup do výzkumného centra.


HERNÍ MAPA: 

Skládá se z:
1. Obchodní stanice (zeleně) – zde se nachází obchodník, organizátoři, mrtvoliště, noční tábor.
 

2. Volná zóna – neomezený pohyb všech hráčů
 

3. TECH zóna – viz „Tech – DNA –corporate základna“ – všichni musí mít tzv. občanky, jinak hrozí zatčení nebo smrt. Příchozí kteří jdou do Zóny musí odevzdat zbraně.( odloží si je u obchodníka nebo u svých spoluhráčů). Občanku musí mít viditelně ( třeba na čepici, nebo s ní
mávat v ruce). Pokud se tam dostanou jinudy a hlídka spatří zbraň, může hlídka zahájit palbu. Občanky smí kontrolovat jen“ Inkvizitor“. Pokud je v základně „Kyborg“ a má úkol hlídat určitou část, tak používá tzv. Skener – pozná kdo do základny nepatří. Je třeba chodit po základně opatrně. Viz role „Tech-DNA-Kyborg“.
 

4. Zóna starého světa – určena jen pro zvláštní mise. Jen vybraní hráči.


OBCHODNÍ STANICE
Nachází se zde: 
obchodník, velitelské stanoviště, mrtvoliště.
Na tomto místě se nestřílí. Ti, kteří odchází z „mrtvolište“ mají po určitý perimetr od stanice imunitu (stejně tak nesmí střílet). Tato zóna platí i pro všechny ostatní, kteří přicházejí do stanice za jiným účelem.
Po dobu hry (9:00 do 22:00) mají do stanice přístup jen lidi k tomu určení - buď v rámci úkolu, nebo jako obchodník týmu.
Hráči, kteří toto pravidlo poruší, budou buď automaticky mrtví, nebo zotročeni...

 


  

OBCHODNÍK
Prodává základní věci, zadává „mini“ úkoly a prodává i úkolové předměty (za hodně draho). Tým tak nemusí plnit všechny úkoly, ale bude je to něco stát.
Platí se herními penězi. Mění se věci - funguje smlouvání. Pokud tým najde např. někde odhozenou pneumatiku nebo plechovku, tak to může zkusit vyměnit…

 

MRTVOLIŠTĚ
 

Místo na obchodní stanici.
Nesmí se komunikovat o úkolech nebo nepřátelském pohybu s živými členy týmu. Naopak živí můžou rozdat instrukce mrtvým. Ti pak nemusí jít na svou základnu a mohou se rovnou zapojit. Každý tým bude mít svou bránu pro vstup do herního prostředí. Oživení mrtvol je 20 min od vstupu na mrtvoliště, pokud není určeno jinak.
ZAKÁZANÁ ZÓNA


Je vyznačena na mapě a páskou. Vstup je časově omezený. A jen od 21 do 22. hod.
Může jen jeden člen týmu. Pokud chce do zóny vstoupit, musí to předem oznámit organizátorovi. Aby mu dal instrukce





Tým Resistance
 
Cíl:

 
Získat zpět vakcínu než bude týmem „Tech – DNA –corporate“ zneužita k ovládnutí lidstva.

Laboratoř je silně opevněna a pod několika zámky.
Pro plné vítězství musí získat všechny přístupové kódy a dostat lék.
Různé podúkoly hlavní úkol zjednodušují.


Základna 

Není povinná, ale měli by si aspoň určit místo, kde se budou scházet.

 





Role v týmu:
 

Velitel
Může chodit do Obchodní stanice. Může obchodovat, ale nemá slevy.
Pokud jsou v týmu mrtvé postavy „Hacker a Pyroman“, může je zastat, dokud se nevrátí do hry.
Jako jediný přímá úkoly od organizátorů.

 







Zdravotník

Může uzdravovat střelené členy týmu. Pokud to stihne v časovém limitu. Nemůže léčit sám sebe.
Pokud je tým hodně oslaben, může přijít na mrtvolište a jednoho hráče oživit -lze jen jednoho za hodinu. Nebo může oživit cely tým, ale on je 30min mrtvý!

 






Obchodník

Může kdykoliv do Obchodní stanice. Může smlouvat má lepší ceny.
 










Skaut

Zná zónu č.4, proto musí být u některých úkolů týkající se této zóny. Může mít 2 obvazy na den, které používá stejně jako zdravotník na ostatní členy týmu. Jeden obvaz na den může použít i na sebe - a to kdykoliv, není časově omezen ( to znamená: je zasažen, tak musí jít na mrtvoliště, ale během cesty se může obvázat. A hned se zas vrátit do hry.)
 




Infiltrátor

V zóně „Tech – DNA –corporate“ může jako jediný používat žlutou a zelenou občanku.
Může chytat zajatce (dotykem, s pomocí paralyzátoru).
 









Hacker
 Dekóduje jednotlivé kódy.
 











Pyroman

Pokládá nálože a i je může deaktivovat. Může používat petardy a smoke granáty.
Časované nálože může jako jediný nastavit on, ale pak je může už spuštěné s odpočítáváním předat někomu jinému. Proto si musí předem rozmyslet čas na akci.








Tým Tech – DNA –corporate
 
Cíl

 
Předělat lék na zbraň, která ovládá mysl. Pokusit se ovládnout všechny z Resistance týmu.
Různé podúkoly hlavní úkol zjednodušují.

 

Základna

Celá Oblast č.3. 
Skládá se z několika stanovišť:
 

Hlavní budova – zde se předělává lék na zbraň.
Výrobna robotů – zde se vyrobí kyborgové. Velitel týmu pokaždé dostane instrukce, kdy je kyborg připraven.
 

Trafostanice – dodává proud do budov.
Zakázaná zóna – ???
Přistávací plocha – zde přistávají posily – to znamená že každý, kdo umře, jde buď na mrtvoliště, pokud si chce odpočinout, nebo se jde rovnou na přistávací plochu oživit.
!!!Takže Tým „Tech – DNA –corporate“ má neomezený počet lidí. Mrtví nechodí na mrtvoliště, ale můžou se přesunout na „Přistávací plochu“ a tam se hned oživit.!!!
 


Role v týmu
 

Velitel

Může chodit do Obchodní stanice. Může obchodovat, ale nemá slevy.
Jako jediný přímá úkoly od organizátorů.
Zdravotník:
Může uzdravovat střelené členy týmu. Pokud to stihne v časovém limitu. Nemůže léčit sám sebe.
 






Obchodník

Může kdykoliv do Obchodní stanice. Může smlouvat má lepší ceny.
 










Inkvizitor

Jako jediný může kontrolovat lidi v základně „Tech – DNA –corporate“ – zatýká je nebo zabíjí.
Viz: zajatec a občanky









Pyroman

Pokládá nálože a i je může deaktivovat. Může používat petardy a smoke granáty.
Časované nálože může jako jediný nastavit on, ale pak je může už spuštěné s odpočítáváním předat někomu jinému. Proto si musí předem rozmyslet čas na akci.








DNA Doktor

Pokud je vynalezena zbraň, může přeměňovat Resistance na otroky. Stejně jako zdravotník k nim přiběhne a pokud jsou zasaženi a nandá jim pasku a jsou otroky ( to v časovém limitu 1 min).
Tito hráči už po zbytek hry hrají za Corporaci!!

 








TECH-DNA-KYBORG

Hraje jeden vedoucí, nebo vybraný hráč.
Dobu, po kterou je robot ve hře a i kdy je do ní nasazen, určují vedoucí. Kyborg používá dávky, nekryje se a neutíká (jen rychlochůze). Nedělá rychlé pohyby. Má brnění a na něm nalepené balónky. Nebo štít a na něm balónky.
Až teprve po sestřelení všech balónků je zneškodněn. Slouží jen k zneškodění nepřátel. Může se pohybovat sám po celém objektu. Nebo jen hlídat určené stanoviště.
Hacknutí Kyborga:
Druhý tým může kyborga heknout a zabrat ho na určitou dobu pro sebe.
Slouží k tomu:
A. Má na sobě jeden modrý balónek. Je-li modrý balónek sestřelen, kyborg se automaticky přidává k týmu Resistance.





Žádné komentáře:

Okomentovat